Woensdag bakdag

img_7855

Zaterdagochtend 8u. Nog voor het ontbijt komt de geur van versgebakken brownies al uit de keuken, is de slagroom stijf geklopt en de gelatine aan het weken.

Ik ben Yanne.

Ik heb de eer en het  geluk getrouwd te mogen zijn met een fantastische man, Bart, en mama te mogen zijn van onze 3 prachtige kinderen.

Ik heb een hele resem hobby’s waarvan er hier en daar al eentje uit de hand durft te lopen. Van zo’n hobby maakte ik vorig jaar mijn beroep en intussen kan ik, samen met mijn zussen, met trots zeggen dat ons handtassenatelier goed draait.

Zo durft ook de bakmicrobe al eens de pan uit te swingen.  Bezoek op zondag is hét excuus om mij eens goed te laten gaan en ook onze babyborrels voor zo’n 150 volwassenen en een paar dozijn kinderen worden voorzien van tal van eigengemaakte, thematische lekkernijen.

11.30u. Het mini-dessertbuffet voor morgen is klaar. Want geef toe, als je kan kiezen tussen een carré-confituurke uit een doos of een vers madeleineke, een stukje plattekaastaart of een heerlijk yoghurtwafeltje, dan is de keuze van mijn kant snel gemaakt!

Ik deel de recepten die bij ons succes hebben graag met jullie.  Makkelijke en iets uitdagendere, maar allemaal perfect haalbaar voor een hobbybakker. Zo kunnen jullie vanaf nu op elke gelegenheid zorgen voor een fantastisch buffet, een mooi taartje of een lekker koekje bij de koffie.

Onder het mom woensdag bakdag krijgen jullie op woensdag nieuwe ideeën om de koffietafel voor het komende weekend te plannen.

2 gedachtes over “Woensdag bakdag

Geef een reactie

