Nescafé Gold Barista Style: smaakt u het verschil?

Getest: Nescafé Gold Barista Style

nescafé

Nu ben ik geen koffiedrinker, maar ik heb wel altijd zin in proefexperimenten (zie b.v. hier).  Per toeval kregen we gratis stalen Nescafé Gold Barista Style opgestuurd én was er de eerste verjaardag van ons dochter, uiteraard met koffie en taart voor 20 personen.

nescafé experiment

We deden onderstaand experiment opnieuw in onze tuin.

 

Een combinatie van fijn gemalen koffiebonen en oploskoffie, ik was benieuwd of we door de mand gingen vallen.  De aroma van verse koffie kan me wel bekoren en die was er zeker.  Eén schepje per tas, net geen kokend water erbij en roeren maar.
En het moet gezegd: slechts 1 iemand smaakte dat er ‘iets niet in de haak’ was.  Lijkt me een mooi gemiddelde, niet?  De anderen gingen enthousiast naar huis met elk een staal van Nescafé.  Vooral de oudere generatie (70+) ging gretig in op het aanbod, of ligt dat nu gewoon aan hun typische zuinigheid?
Als u bij ons op bezoek komt, misschien toch even navragen welke koffie u krijgt 😉

 

2 gedachtes over “Nescafé Gold Barista Style: smaakt u het verschil?

Geef een reactie

