Win het boek ‘Puur Natuur – Baby & Peuter’!

In een recente droom kon Tuur volledige volzinnen spreken.  Hoewel ik nooit dromen onthou, bleef deze kristalhelder hangen… het had te maken met deze blogpost.

Tuur: “Zeg papa, ik vind dat jullie me al erg gevarieerd te eten geven.  Alle dagen vers en zo.  Maar zijn er dan echt kindjes die alle dagen vlees, patatten en groenten moeten eten?  Of dutskes die enkel potjesvoeding krijgen?”
Ik: “Ik vrees van wel…”
Tuur: “Kunnen we dan dit boek niet opsturen naar een kindje die het echt nodig heeft?  Wiens ouders alle creativiteit ontberen?”
Ik met mijn mond vol tanden en in complete ontroering dat ons opvoedingswerk echt rendeert.
Tuur schreef in mijn droom eigenhandig een prachtige brief en stopte het exemplaar van Puur Natuur in een enveloppe.  Wie het kreeg, heb ik nooit geweten.  U moet weten dat we ‘nachtelijks’ nog steeds een aantal keer moeten opstaan voor de kindjes…

IMG_0936Blijkt de volgende dag de blogpost rond het boek veel succes te hebben (bedankt voor de toffe reacties) en blijkt dat de uitgever me een giveaway laat organiseren!  Uw uitgelezen kans om een prachtig kookboek te winnen (hebt u hem: ‘uitgelezen’)!  Meer info over het boek vind je hier.

Wat u daarvoor moet doen?
Volg Tuur met pruimen op Facebook, Twitter, Pinterest of gewoon via de mailinglist (inschrijven kan je onderaan).
Post op Facebook (bericht op pagina van Tuur met pruimen), twitter (@goethals_bart) of mail (bart_goethals@hotmail.com) een zielige foto van uw kinderen (of mete-/petekindjes, kleinkinderen en andere varianten) met het beste (lees: zieligste) gerecht dat u voor hen kon bereiden.  Toon dat uw kinderen nood hebben aan meer creativiteit!  Tuur kiest dan geheel zelfstandig de grootste pruillip uit.
De actie loopt tot 31 mei.  Zo hebt u tijd genoeg om er iets leuks van te maken.  De leukste inzendingen worden sowieso in de prijsuitreiking vermeld.
Succes!

 

Geef een reactie

