In een nieuw kleedje!

Nu alles weer wat op z’n plooien raakt (lees: ’s nachts minder moeten opstaan, meer routine, betere work/life/mind balance, …), werd het misschien weer tijd om de blogkriebels aan te wakkeren.  Of hebben de ontluikende krokussen in mijn tuin er iets mee te maken?

Het is al van november geleden dat ik nog eens iets online zette.  Toegegeven, een blog vergt serieus wat inspanningen.  Tijd om te koken, tijd om te lezen, tijd om te schrijven, een gevecht tegen jezelf (‘er zijn zo veel mooie kookblogs… welke idioot ben ik om me daar tussen te begeven’)… you know, the usual s***.
Ik heb al vele prachtige blogs zien komen en gaan, maar deze blijft nog even bestaan!  Al gun ik mezelf af en toe eens een pauze om terug op krachten te komen, het evenwicht weer te vinden en de goesting te zoeken…

Natuurlijk hoef ik deze blog voor niemand te doen, maar het doet deugd om de reacties te blijven lezen en horen!  Hopelijk blijven jullie geduldig op post?  Het waren solden, dus een nieuw kleedje voor de blog! (Nu nog deftige foto’s proberen te maken…)

En voor wie het interesseert, ik zit nog met meer goestingskes.  Ik volg op dit moment een cursus tot natuurgids waarvoor ik ook een blogje bijhield ( basiscursus ).  U begrijpt dat dit ook vele uren werk was :).
En dan denken dat straks de vervolgcursus begint waar me wellicht terug zal vragen iets online te creëren.  Mijn eindwerk (natuurstudie) zal wellicht ook nog iets blogachtig worden.  En dan vergeet ik zeker niet mijn ideeën om iets rond coaching/zelfontplooiing te beginnen.  En werd ik lief gevraagd om de online shop van mijn vrouw dit jaar ergens te creëren.  Euhm… 😉

Een gedachte over “In een nieuw kleedje!

Geef een reactie

