Nominatie Knorr.be top inspiration blogger awards

Italiaanse receptenIk voel me vereerd… krijg ik een bak vol eindejaarsenergie in mijn mailbox toegestuurd:

“… Wij hebben je blog gedurende een jaar gevolgd en met veel plezier gelezen.
Vooral je post over “Florentijnse hamrolletjes” vonden we erg goed en lekker smaken.

Het is dan ook met veel plezier dat we jouw blog hebben geselecteerd in de categorie “Heerlijk Italiaans” voor onze Knorr Top Inspiration Blogger Awards. …

Dat een familierecept als ‘Florentijnse hamrolletjes‘ uit mijn blog wordt gelicht, bewijst dat het niet altijd chique of met crèmepjes hoeft te zijn.  Nooit bij stilgestaan dat dit in een categorie ‘Italiaans’ zou thuishoren.  Ja, ik wist wel waar dat Florentijnse op sloeg, maar het leek me toch eerder een lekker Belgische variant op de witlof in hesp.

Enfin, ik heb geen flauw idee wat we verder te wachten staat behalve wat reclame op de Knorr-website.  Ik ben al benieuwd!

Een gedachte over “Nominatie Knorr.be top inspiration blogger awards

Geef een reactie

