“Vreemd” “menubord” en afhaalkoeien

Als u zich afvroeg waarom het zo stil was op deze blog en u had schrik dat we waren weggesmolten in deze tropische temperaturen, dan kan ik u eindelijk geruststellen: we zaten in het pittoreske Twisk (Noord-Holland) en zijn eindelijk terug.  Ik had u daar op voorhand kunnen van verwittigen, maar nodig inbrekers niet graag uit in onze woonst.  Al is er perfecte sociale controle door onze lieve buren.

Omdat we op reis het ook niet kunnen laten om aan eten en drinken te denken, mag u de komende weken nog wel enkele berichten verwachten met een Nederlands broodachtige tintje.
Ik wil u deze twee sfeerbeelden alvast niet onthouden:

Een vreemd gebruik van leestekens.  En als vegie zou ik die lasagne voor geen haar vertrouwen ;)

Een vreemd gebruik van leestekens. En als vegie zou ik die lasagne voor geen haar vertrouwen 😉

Voor mij nummer 986 aub!

De afhaalkoe: voor mij nummer 986 aub!

Geef een reactie

